Jätte leedsen :(

förlåt att jag e så dålig på att skriva men så kan det gå ibland. så vad har jag gjort idag ? jo först och främst så hadde jag sång med frida ikl 12.20 det var först då jag började så skät med sov morgon :) ( jag hadde löshår idag i typ 2 timmar sen kändes det som jag hadde fått löss av den så jag slet bort de hah. nej sen efter skolan så träffade jag simba ( agnes och hennes kompisar så fikade vi på cafe 44 det var mysigt men varmt hah ja vafan sen drog jag hem och glömde min väst på cafet men dom tog med den där ifrån iaf så jag får den snart . jippie :D nej men ska vell sova nu men jag ska verkligen försöka komma ihåg att orka skriva .. haha får se hur jag ska klara dett någon som vill slå vad om det ?



mina läppar mohahah ser lite leskiga ut ? jag fixade bilden och sminkade min sexiga lipps :D

PÖÖÖÖÖÖÖSSAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0