NEW YORK MANHATTAN

Från och med idag ochtvå veckor framöver kommer jag bo på manhattan i  new york.


Efter många timmars resande är jag entligen farmme till staden som aldrig sover.
mamma invigde usa med en spya i ett hörn vårat resande är som vanligt alltid fel fritt ;) 
när vi kom fram väntade våran mini "buss" vid flygplatsen och vi hadde en trevlig rasa i bilen fram till 
lägenheten Camilla bor i.
till middag belv det thai och china tänkte att det är väll endå ett moste om man ska vara i new york 

men snart ska jag ut och kolla var den här staden går för . hoppas ni klarar er utan mig i Stockholm 
 


Kommentarer
Postat av: Johanna

Som jag även skrev till tildis..



Ha det toppen nu kussen!

Och du, ser ni nå fina babykläder i storlek 74/80 så köp köp köp så får du pengar när du kommer hem!

Du får gärna maila bilder på er och de ni gör när du får tid till mailen ovan och ja om du hittar söta babysaker så kan jag få drömma lite iaf. :D



Du klarar flygresan, du är laglig vad de gäller alkohol, gör som jag, dra en jäger! :D



Puss på er alla! <3

2009-09-13 @ 00:33:31
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Anonym

stavfel gånger tusen

2009-09-13 @ 01:05:52
Postat av: mk*

nej jag klarar inte utan dig kom hem nu!!

2009-09-13 @ 22:04:25
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0