Klassens första bitch fight :)

Somsagt vi är en klass med en kille och rästan tjejer. vilket kommer leda till konflikter . som idag ex vi hade haft dans och jag har som sagt varit i new york och missat lite koegrafi så sa jag till min lärare och berättade som det var. och hon svar kaxigt tillbacka att ajg ska fråga någon i klassen att lära mig. vilket gör mig en aningen irriterad. Efter lektionen är vi och ska byta om  Jag nämner min iretation och då säger en tjej i min klass att det är rätt av läraren för vi stör på alla andras lektioner (Pysse läraren är extremt sträng). hon säger det i en otevlig ton och jag blir ännu mer iriterad. senare på scenisk gestaltingn så kommer diskotionen på tal igen och hon beter sig nännu med pretto så vi som känner oss träffade reagerar ju såklart och säger ifrån iaf när vi ska stryka sträck över allt så börjar hon gråta och då blev det självklart vårat fel gör mig så iriterad.




Vi kanske ska få en ny inneboende ( en känd bloggare) giss vem ?


 

nu ska jag hämta mina saker hos mariela så ha det fint tsv.



Kommentarer
Postat av: E M I L I A

Usch vad jobbigt!

Det är det som är så skönt i vår klass, det är nästan hälften-hälften med tjejer och killar =)



Ingen aning vem det kan vara... Eh Amir hhaha?

2009-09-29 @ 20:33:53
URL: http://emiliaochidas.blogg.se/
Postat av: mk*

HAHAH jag et vem hur jävla skönt som helst ;) good luck



du får skriva att jag har tagit bilderna om jag inte vattenmärkt som :(

2009-09-29 @ 21:49:20
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tell me who?

Vilken bloggare? :p

Gaybloggaren :p höhö

2009-09-29 @ 23:04:58
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0