6 dagar kvar

åker på lördag as nice. moste hinna träffa jätte många innan jag åker så jag e typ upptagen varje dag hoppar jag inte missar någon. jag ska shoppa som idiot och kommer skriva i bloggen från New York . Jag har massor jag ska göra innan jag åker packa och planera allt. jag kommer dö pga jag är livrätt att flyga flygplan kommer gråta och var svin rädd i 8 timmar men det är iaf skönt att det inte är någon mellan landning då kommer allt gå så mycket snabbare. Kommer sakna alla när jag åker bort . Jag har inte skrivit på länge men det är för jag inte hunnit för allt med den nya skolan är slut på kvällarna.

Igår var jag iaf på Carolinas 18 års fest och det var mysigt hon ska vara stolt alla värkade vara fulla och glada :)
trots att jag tycker synd om Linn som fick lite stul senare på kvällen . Aja Jag är mer en nöjd med gårdagens bagateller :)



Ska sova hoss min ängel Mariela idag jag vet att ni är avundsjuka :)
alla kan inte ha the life of Pernilla ;) haha


Kommentarer
Postat av: mk*

älskliiing saknar dig DU MÅSTE TA OCH TRÄFFA MIG innan du drar annars är det ovärt :( ska be mamma fixa lite pengar får du shoppa åt mig

2009-09-08 @ 16:47:43
URL: http://victoryintro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0