New York Fashion Week

Jag fick just reda på att jag ska vara i new york när det är fashion week.
Om inte de är allt så jobbar mammas kompis på en tidning och
hon kanske kan fixa press kort till oss och då kan det finnas en
chans att komma in. Känner mig lite cool hahah, Nej men de
är nog lite för orealistiskt men man kan alltid hoppas på att gud ser.

Just nu sitter jag och läser Elle och har precis kommit hem från fot spa
så nu känner jag mig frisk om fötterna.

Satt och kollade runt lite och fann en Marc Jackobs väska som jag tyckte
var cleen den känndes som något som passar till allt och lite till

Jag gillar den hel starkt. Nu fattas det bara minapopp corn så kanske kvällen blir lyckad. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0