ska var uppe hela natten

hej vi har gjort ett vad vem som kan vara vaken längst. jag lär förlora är redan helt utmattad .
jag marcus carro jennifer och matte e det som är inblandade vem tror du sommnar först ?
jag har brecis blivit sminkad av Carros syster som är fem år likar en posk kärring mysigt och fint :)
ja imorgon ska jag upp till stockholm och träffa aida kajsa och fanny ska bli mysigt har inte träffat någon av dem på länge. Ska få träffa fader oxå saknar honnom sjukligt mycket har inte setts på typ 3 veckor :( .
Men men skolan börgar om en vecka då blir det scen gymnasit. första året pirrigt som fan men men. nu leker dom med tiger balsam man undara ibland hur gamla dom e vi spelade burken idag för första gången på typ 5 år haha
jaja ska vara soseal eller hur det stavas umgås iaf . men men hörs senare lär ju inte sommna på ett tag då får jag fura tjäft smällar aj aj :/ puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0