Pernilla här ;)

idag har jag fått ett vackert brev från min engelska lärare om att om jag inte fortsätter att jobba på så kommer jag inte på G i engelska . jipppi :(

Jag moste bara säha att jag älskar BJÖRN GUSTAFSON han ärger så hårt kan sitta i timmar på youtube och bara garva åt honnom. och inte nog med att han är rolig han är ju bara så SÖT hahah in my hart så hårt :)

i morgon Ska jag shoppa och det känns så skönt behöver det verkligen :) men jag kan ju bäretta då vad jag köpt kan bli lite svårt att göra det nu ;P

Sen MOSTE jag gratta min vän adam petterson som har gått och blivit modell igår :) É så JÄVL* glad för hans skull :) hane
totalt värd det kanrnsa kommer bildwer på han fram över här då :)

Hade fint ;O

Här har ni något att smaka på :)
adam e så skön ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0