Mätt

I dag har jag varit hemma från skolan har varit på smatal hos bup :P bläää
när jag kom hem sov jag från halv tio till 3 var värkligen utmattad. sedan blev jag och min syster sugna på donken så jag och moder min åkte och köpte en mc nuggets meny och en chicago meny så himla gott :) men nu e jag mätt så jag holler på att sprengas :).


Moste göra som varenda annan bloggare gör berätta om ett jätte kap. igår var vi på väg hem i bilen tioll mamma ( nyköping)
och då fick min syster för sig att vi skulle svänga in och kolla i shärholmens centrum och när vi gick där så såg vi att JC :$ hade massa rea så jag gick in för att kolla för skojs skull och hittade en as snygg jeans jacka som förut kostat 899:- och jag köpte den för 50:- helt otroligt dillig och den är facktist fin ;) ha det bra tills vidare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0