Hänga läpp?

ikväll känner jag mig bara så ensam och deppig, pratade med mitt ex och insåg hur mycket jag saknar att bli älskad av någon speciell. Men e det inte otroligt att man kan  bli kära båda två? I varandra asså. tycker det är så trist att vara singel  men vill inte heller bara ta första bästa. men det finns nog någon för mig också där ute någonstans.

image1
Man får tänka tillbaka på alla bra stunder
 inget blir bättre av att deppa, eller hur?
 Bild: Jag i våras på kreta :)

(kör en gossip girl)
xo xo :P

Kommentarer
Postat av: fantalito :P

haha, matsugna penny poison!!!! haha
kommer fan igåg första gången i nyköping när vi åt så jävla mycket. blev typ skrämd av mat till söms!!! haha
lav ya bitch! :P:D

2008-03-06 @ 14:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0